środa, 29 stycznia 2014

bohaterowie

"Wystarczyło jedno jego spojrzenie, aby zmniejszyć ciężar  sytuacji, 
która mnie spotkała, podczas gdy reszta nie robiła nic innego, tylko sprawiała,
 iż było to jeszcze cięższe. Stał się moim największym szczęściem, rozświetlającym
 blaskiem miłości moje życie, które w jednym momencie przykryły czarne chmury rozpaczy."


"Ale spotkałem ją i to właśnie uczyniło moje obecne życie takim dziwnym. Zakochałem się w niej, gdy byliśmy razem, lecz pokochałem ją jeszcze bardziej w latach, gdzie dzieliły nas tysiące kilometrów. Nasz historia składa się z trzech części: początku, środka i końca. I choć w ten sposób rozwija się każda historia, nadal nie mogę uwierzyć, że nasza nie będzie trwała wiecznie."


"Ponieważ niedługo miały jej zostać tylko wspomnienia, chciała zgromadzić ich jak najwięcej. Zaczęła się modlić pierwszy raz od wielu lat, prosząc Boga, żeby dał jej na to czas."


"Słyszałem o wielu historiach miłosnych, które potrafiły wzruszyć niejednego.
Ta jednak jest inna, szczególna. To miłość kochanków, którzy zawsze 
się odnajdą, pomimo że los stara rozdzielić się ich na wieczność."


"Widziałem towarzyszący im ból i rozpacz, która nie chciała ich opuścić.
Nie rozumiałem jednak, jak przy tym wszystkim wciąż potrafili się uśmiechać
i darzyć wzajemnie takim uczuciem. Miłość nie była warta aż takiego poświęcenia."


"To były dobre dni dla nas wszystkich. Nie były szczęśliwe, ale wystarczająco dobre.
Wystarczył jeden jej uśmiech, by złączyć nas nierozerwalnym węzłem
 przyjaźni i miłości, chociaż życie szykowało dla nas  coś zupełnie gorszego,
 z czym nigdy nie będę w stanie się pogodzić."


"Przyrzekli sobie cierpliwość w chwilach, gdy łatwo o utratę cierpliwości, szczerość, gdy łatwo o kłamstwo, i wyrazili świadomość faktu, że tylko upływ czasu może dowieść prawdziwego oddania."

2 komentarze:

  1. Te zdjęcia i cytaty to moim zdaniem mistrzostwo. To mnie przekonało do zapoznania się z twoim opowiadaniem co za chwilkę uczynię;)

    OdpowiedzUsuń